1 C
Ime predmeta | Opis | Izvajalec |
Prebujam se s pravljico | Učenci se bodo prebujali ob poslušanju pravljic. Spoznavali bomo klasične pravljice in skozi različne aktivnosti spodbujali veščine poslušanja, pripovedovanja ter razvijali domišljijo. | Nina Lavrenčič |
Svet družabnih iger | Učenci bodo imeli možnost spoznati različne družabne igre, pri čemer bodo razvijali strateško razmišljanje, sodelovanje in reševanje problemov. | Nina Lavrenčič |
Učna pustolovščina | Ura bo namenjena individualni in skupinski učni pomoči. | Nina Lavrenčič |
Koraki do boljšega znanja | Učenci bodo nadgrajevali in dopolnjevali učne vsebine pri predmetu slovenščine in matematike (dopolnilni/dodatni). | Nina Januš Kolar |
Mali likovni umetniki | Učenci bodo risali, slikali in razvijali ročne spretnosti. | Nina Januš Kolar |
OPZ Ceršak | Spoznavanje skladb slovenske in svetovne zborovske zakladnice, intenzivno razvijanje in kultiviranje pevskega glasu, razvijanje muzikalnosti in estetskega doživljanja, intenzivno razvijanje čustvenega in kognitivnega doživljanja, razvijanje sodelovanja in kakovostne kulture odnosov v skupnem muziciranju, razvijanje osebnosti, sodelovanje na šolskih prireditvah in v širšem slovenskem prostoru. | Helena Juršič |
Majhni koraki v svet računalništva | Učenci bodo spoznali osnove računalništva | Iris Pinter |
Sprostim se in se najem | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Iris Pinter |
Jaz, ti, mi in vsi drugi | Učenci se učijo strpnosti, prilagajanja, odnosa do drugih … | Iris Pinter |
Otroški ŽIV-ŽAV | Prosta igra, ustvarjanje, izdelovanje dekoracije … | Iris Pinter |
1001 sprostitev | Sprostitvene dejavnosti | Iris Pinter |
Učim se sam | Samostojno učenje | Iris Pinter |
Pravljične urice | Branje pravljic, poustvarjanje … | Iris Pinter |
Obisk knjižnice, urejanje šol. potrebščin | Obisk potujoče knjižnice, izposoja gradiva … | Iris Pinter |
Medgeneracijsko sodelovanje | Druženje s starši, starimi starši, krajani, turističnim društvom … | Iris Pinter |
2 C
Ime predmeta | Opis | Izvajalec |
Pst, tukaj beremo! | Učenci bodo v naši mali knjižnici prisluhnili različnim pravljicam. Vživeli se bodo v vlogo pravljičnih junakov. Krepili pozornost, kreativnost, domišljijo ter ustvarjalnost. | Nina Lavrenčič |
Učna pustolovščina | Ura bo namenjena individualni in skupinski učni pomoči. | Nina Lavrenčič |
Z igro do znanja | Učenci bodo nadgrajevali in dopolnjevali učne vsebine pri predmetu slovenščine in matematike (dopolnilni/dodatni). | Tatjana Štrucl |
Bistre glavce | Učenci bodo skupaj z Lili in Binetom nadgrajevali znanje. Urili se bodo v spominu, reševanju nalog, logiki, razvrščanju,… Svoje znanje bodo dodatno poglabljali in se hkrati pripravljali na tekmovanje. | Tatjana Štrucl |
Mali likovni umetniki | Učenci bodo risali, slikali in razvijali ročne spretnosti. | Nina Januš Kolar |
Sprostim se in se najem | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Iris Pinter |
OPZ Ceršak | Spoznavanje skladb slovenske in svetovne zborovske zakladnice, intenzivno razvijanje in kultiviranje pevskega glasu, razvijanje muzikalnosti in estetskega doživljanja, intenzivno razvijanje čustvenega in kognitivnega doživljanja, razvijanje sodelovanja in kakovostne kulture odnosov v skupnem muziciranju, razvijanje osebnosti, sodelovanje na šolskih prireditvah in v širšem slovenskem prostoru. | Helena Juršič |
Majhni koraki v svet računalništva | Učenci bodo spoznali osnove računalništva. | Iris Pinter |
Otroški ŽIV-ŽAV | Prosta igra, ustvarjanje, izdelovanje dekoracije … | Iris Pinter |
1001 sprostitev | Sprostitvene dejavnosti | Iris Pinter |
Učim se sam | Samostojno učenje | Iris Pinter |
Obisk knjižnice, urejanje šol. potrebščin | Obisk potujoče knjižnice, izposoja gradiva … | Iris Pinter |
Pravljične urice | Branje pravljic, poustvarjanje … | Iris Pinter |
Medgeneracijsko sodelovanje | Druženje s starši, starimi starši, krajani, turističnim društvom … | Iris Pinter |
3 C
Ime predmeta | Opis | Izvajalec |
Pst, tukaj beremo! | Učenci bodo v naši mali knjižnici prisluhnili različnim pravljicam. Vživeli se bodo v vlogo pravljičnih junakov. Krepili pozornost, kreativnost, domišljijo ter ustvarjalnost. | Nina Lavrenčič |
Učna pustolovščina | Ura bo namenjena individualni in skupinski učni pomoči. | Nina Lavrenčič |
Z igro do znanja. | Učenci bodo nadgrajevali in dopolnjevali učne vsebine pri predmetu slovenščine in matematike (dopolnilni/dodatni). | Tatjana Štrucl |
Zdrava babičina kuhinja | Skozi kuhanje bodo učenci spoznavali zdrav način kuhanja in recepte naših babic. | Vera Ferk |
Bistre glavce | Učenci bodo skupaj z Lili in Binetom nadgrajevali znanje. Urili se bodo v spominu, reševanju nalog, logiki, razvrščanju,… Svoje znanje bodo dodatno poglabljali in se hkrati pripravljali na tekmovanje. | Tatjana Štrucl |
Učim se sam | Samostojno učenje | Iris Pinter |
Majhni koraki v svet računalništva | Učenci bodo spoznali osnove računalništva. | Iris Pinter |
Mali likovni umetniki | Učenci bodo risali, slikali in razvijali ročne spretnosti. | Nina Januš Kolar |
OPZ Ceršak | Spoznavanje skladb slovenske in svetovne zborovske zakladnice, intenzivno razvijanje in kultiviranje pevskega glasu, razvijanje muzikalnosti in estetskega doživljanja, intenzivno razvijanje čustvenega in kognitivnega doživljanja, razvijanje sodelovanja in kakovostne kulture odnosov v skupnem muziciranju, razvijanje osebnosti, sodelovanje na šolskih prireditvah in v širšem slovenskem prostoru. | Helena Juršič |
Mali kuharski mojstri | Učenci bodo spoznali osnove kuhanja, se seznanili z recepti, pripravili svojo jed … | Iris Pinter |
Medgeneracijsko sodelovanje | Druženje s starši, starimi starši, krajani, turističnim društvom … | Iris Pinter |
Obisk knjižnice, urejanje šol. potrebščin | Obisk potujoče knjižnice, izposoja gradiva … | Iris Pinter |
Otroški ŽIV-ŽAV | Prosta igra, ustvarjanje, izdelovanje dekoracije … | Iris Pinter |
1001 sprostitev | Sprostitvene dejavnosti | Iris Pinter |
Pravljične urice | Branje pravljic, poustvarjanje … | Iris Pinter |
Sprostim se in se najem | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Iris Pinter |
Šolsko glasilo | Pisanje in urejanje prispevkov za šolsko glasilo | Iris Pinter |
4 C
Ime predmeta | Opis | Izvajalec |
Nemščina za otroke 1 (2 uri) | Poudarek je na razvijanju slušnih spretnosti ter na izgovorjavi besed. Učne aktivnosti vsebujejo veliko gibanja ter pestrost didaktičnih iger. Tako postopoma širimo učenčev jezikovni repertoar in krepimo njegove strategije učenja jezikov. S tem učenci razvijajo posluh za dodatni jezik. S pomočjo slike, besede usvajajo osnove sporazumevanja in širijo besedišče. Nemščina je vse do 6. razreda neocenjena. | Valentina Žunko |
Angleška bralna značka | Učenci bodo brali v prostem času. Učenci glede na razred preberejo različno število knjig, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Z branjem v angleškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov. | Jana Vrbnjak |
Nemški knjižni molj | Učenci bodo brali v prostem času. Učenci preberejo dve knjigi, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Z branjem v nemškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov. | Valentina Žunko |
Kje me čevelj žuli? (dopolnilni) | Utrjevanje, poglabljanje in razumevanje znanja, razvijanje dobrih učnih navad, nudenje individualne pomoči pri odpravljanju učnih težav. | Vera Ferk |
V znanju je moč | Utrjevanje in poglabljanje znanja na zahtevnejši ravni. Razvijanje dobrih učnih navad. Pripravljanje na tekmovanja pri predmetih, kjer so tekmovanja razpisana | Vera Ferk |
Sprostim se in se najem | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Iris Pinter |
Učna pustolovščina | Ura bo namenjena individualni in skupinski učni pomoči. | Nina Lavrenčič |
Zdrava babičina kuhinja | Skozi kuhanje bodo učenci spoznavali zdrav način kuhanja in recepte naših babic. | Vera Ferk |
Računalniški detektivi | Učenci bodo pridobivali osnovna računalniška znanja in razvijali logično razmišljanje. | Nina Januš Kolar |
Mali likovni umetniki | Učenci bodo risali, slikali in razvijali ročne spretnosti. | Nina Januš Kolar |
OPZ Ceršak | Spoznavanje skladb slovenske in svetovne zborovske zakladnice, intenzivno razvijanje in kultiviranje pevskega glasu, razvijanje muzikalnosti in estetskega doživljanja, intenzivno razvijanje čustvenega in kognitivnega doživljanja, razvijanje sodelovanja in kakovostne kulture odnosov v skupnem muziciranju, razvijanje osebnosti, sodelovanje na šolskih prireditvah in v širšem slovenskem prostoru. | Helena Juršič |
Šolsko glasilo | Pisanje in urejanje pripevkov za šolsko glasilo. | Iris Pinter |
Jaz, ti, mi in vsi drugi | Učenci se učijo strpnosti, prilagajanja, odnosa do drugih … | Iris Pinter |
Otroški ŽIV-ŽAV | Prosta igra, ustvarjanje, izdelovanje dekoracije … | Iris Pinter |
1001 sprostitev | Sprostitvene dejavnosti | Iris Pinter |
Učim se sam | Samostojno učenje | Iris Pinter |
Pravljične urice | Branje pravljic, poustvarjanje … | Iris Pinter |
Obisk knjižnice, urejanje šol. potrebščin | Obisk potujoče knjižnice, izposoja gradiva … | Iris Pinter |
Medgeneracijsko sodelovanje | Druženje s starši, starimi starši, krajani, turističnim društvom … | Iris Pinter |
5 C
Ime predmeta | Opis | Izvajalec |
Nemščina za otroke 1 (2 uri) | Poudarek je na razvijanju slušnih spretnosti ter na izgovorjavi besed. Učne aktivnosti vsebujejo veliko gibanja ter pestrost didaktičnih iger. Tako postopoma širimo učenčev jezikovni repertoar in krepimo njegove strategije učenja jezikov. S tem učenci razvijajo posluh za dodatni jezik. S pomočjo slike, besede usvajajo osnove sporazumevanja in širijo besedišče. Nemščina je vse do 6. razreda neocenjena. | Valentina Žunko |
Nemški knjižni molj | Učenci bodo brali v prostem času. Učenci preberejo dve knjigi, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Z branjem v nemškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov. | Valentina Žunko |
Angleška bralna | Učenci bodo brali v prostem času. Učenci glede na razred preberejo različno število knjig, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Z branjem v angleškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov. | Jana Vrbnjak |
Kje me čevelj žuli? | Utrjevanje, poglabljanje in razumevanje znanja, razvijanje dobrih učnih navad, nudenje individualne pomoči pri odpravljanju učnih težav. | Vera Ferk |
V znanju je moč | Utrjevanje in poglabljanje znanja na zahtevnejši ravni. Razvijanje dobrih učnih navad. Pripravljanje na tekmovanja pri predmetih, kjer so tekmovanja razpisana | Vera Ferk |
Učna pustolovščina. | Ura bo namenjena individualni in skupinski učni pomoči. | Nina Lavrenčič |
Z glavo na kolo | Priprava na kolesarski izpit. | Vera Ferk |
Zdrava babičina kuhinja | Skozi kuhanje bodo učenci spoznavali zdrav način kuhanja in recepte naših babic. | Vera Ferk |
Računalniški detektivi | Učenci bodo pridobivali osnovna računalniška znanja in razvijali logično razmišljanje. | Nina Januš Kolar |
OPZ Ceršak | Spoznavanje skladb slovenske in svetovne zborovske zakladnice, intenzivno razvijanje in kultiviranje pevskega glasu, razvijanje muzikalnosti in estetskega doživljanja, intenzivno razvijanje čustvenega in kognitivnega doživljanja, razvijanje sodelovanja in kakovostne kulture odnosov v skupnem muziciranju, razvijanje osebnosti, sodelovanje na šolskih prireditvah in v širšem slovenskem prostoru. | Helena Juršič |
Šolsko glasilo | Pisanje in urejanje prispevkov za šolsko gasilo. | Iris Pinter |
Jaz, ti, mi in vsi drugi | Učenci se učijo strpnosti, prilagajanja, odnosa do drugih | Iris Pinter |
Sprostim se in se najem | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Iris Pinter |
Obisk knjižnice, urejanje šol. potrebščin | Obisk potujoče knjižnice, izposoja gradiva … | Iris Pinter |
Otroški ŽIV-ŽAV | Prosta igra, ustvarjanje, izdelovanje dekoracije … | Iris Pinter |
1001 sprostitev | Sprostitvene dejavnosti | Iris Pinter |
Učim se sam | Samostojno učenje | Iris Pinter |
Pravljične urice | Branje pravljic, poustvarjanje … | Iris Pinter |
Medgeneracijsko sodelovanje | Druženje s starši, starimi starši, krajani, turističnim društvom … | Iris Pinter |